miercuri, 23 iulie 2008

STUFFSTOCK 3 Sau Cum am salvat Vama Veche Partea a II-a



După cum era de aşteptat, imbecilul de Lulu s-a trezit la ora 8:00 şi a început să tragă de noi, să ţipe, să pună căcatul ăla de cd cu havy-metal la maxim, să ne dea palme peste buci, să ne ciupească de ţâţe şi, într-un final, n-am avut ce face, şi a trebuit să trezim.

Naşpa! Dormisem doar două ore, mahmureala era groaznică, aveam o durere de cap de-mi venea să-mi tai gâtul de la genunchi!! Nu am cum să reproduc ce era la gura lui Rici, care face şi mai rău decât mine atunci când este trezit din somn. După cafeluţa şi purgaţia de rigoare ne-am luat prosoapele şi recuzita – un telefon cu fir, bibeloul intitulat „Dobrică” (un căţel în poziţia culcat), baloanele, două cepe, o floarea soarelui etc, şi ne-am îndreptat spre plajă cu gândul de a ne bucura de savoarea unei beri reci pe sezlongurile nostre preferate.

Baiatul cu berea

După ce ne-am luat locurile pe plajă lângă trei păpuşele care se bronzau topless, am aranjat repede o ikebana în faţa noastră din recuzita pe care o cărasem cu noi şi ne-am adâncit într-o discuţie geo-socio-filosofică despre migraţia pizdelor pe timpul verii din Bucureşti spre litoral. Elucrubaţiile ne-au fost întrerupte de un puştan blond care se plimba cu o geantă frigorifică şi care striga cât îl ţineau plămânii: „Avem bere rece, avem bere rece!!” Atât i-a trebuit lui Lulu să audă, în secunda următoare era cu mâna în geanta lui Tomiţă (aşa îl chema pe puşti), faţa începuse să i se lumineze şi retina i se lipise de ţâţele tipelor de lângă noi. După trei beri mahmureala ne trecuse complet şi eram deja amestecaţi în vorbă cu păpuşelele bronzate, Rici băgând din greu texte gen „Trebuie să fi obosită, pentru că ai umblat prin mintea mea toata ziua; Eu nu sunt asa de înalt, dar acum stau pe portofelul meu; Ce-ai zice să folosim prezervativul ăsta până nu expiră?; Stii ce ar arata bine pe tine? Eu!” Surprinzător, textele lui Rici au ţinut şi numai după juma’ de oră aveam numerele lor de telefon şi promisiunea fermă că ne vom petrece seara împrenă.

Ana, Carla şi Maria

Pe la ora 19:00 le-am sunat şi ne-am dat întâlnire la „Rogojini” pentru a lua cina. Costin, patronul, ne rezervase o masă aşa că nu a trebuit să aşteptăm în picioare, dar terasa era super aglomerată iar pampulicii ăia de chelneri se mişcau cu încetinitorul. Până a venit primul fel dilisem câte două sute de uischean de fiecare, fetele şi-au dat drumul la limbă şi s-au dovedit a fi chiar foarte simpatice. Ana, bruneta era director de marketing la o clinică particulară din Bucureşti, Carla, şatena, lucra în Orange în vânzări, iar Maria, o blondă platinată, ne-a spus că este contabilă la o firmă de comsultanţă financiară. După ce am păpat şi desertul ne-am mai fâţîit pe la concertele StuffStock-ului, am mai tras nişte bericioaice la „Ovidiu” şi când se făcuse aproape de miezul nopţii, le-am propus păpuşelelor să continuăm noaptea la noi acasă. Le-am luat pe fete de mânuţă şi ne-am îndreptat uşurel, uşurel prin mulţimea de roackeri beţi spre „casa nostra”.

Şeptică pe pedepse

La domiciliu ne aşteptau încă două sticle de Justerinni & Brooks (Jack-ul îl terminasem noaptea trecută), iar eu am venit cu minunata idee de a juca cărţi pe pedepse. Lulu a umplut paharele, eu am pus cd-ul cu compilatiile pe care îl făcusem special pentru Vamă, Rici a format perechile (eu cu Maria, Rici cu Carla şi Lulu cu Ana) şi ne-am băgat imediat într-o şeptică. Fetele se făcuseră lejere şi cred că, după cum le luceau ochii, ştiau că niciuna dintre ele nu va pleca nefutută din Vama Veche. Erau bune cu spume, miroseau a parfumuri scumpe şi se vedea de la o poşta că, la o adică, ştiau ce să facă cu pula.

Punct ochit, punct lovit

Bineînţeles că prima pereche care a pierdut a fost a mea, iar pedeapsa primită a fost pe măsura înfrângerii ruşinoase suferite.....retardaţii ăia doi m-au pus să-i dau pentru cinci minute limbi în cur Mariei. Am încercat s-o dau eu cotită, dar pedeapsa e pedeapsă şi n-am avut cum să mă sustrag. Am pus-o pe dra. contabilă să stea capră pe canapea şi am lucrat cu limba la ochiul maron până am simţit în gură gust de pastramă de berbecuţ şi de castraveciori muraţi. La al doilea joc, a fost rândul lui Lulu şi al Anei să piardă, iar răzbunarea a fost cruntă. Ca şi la mine, pedeapsa a fost mai mult pentru Lulu, căci săracul a trebuit să-i frece Anei lindicul cu nasul până când şatena va avea orgasm. Bulangiu cum e, Lulu a trişat, dând mai mult cu limba în păsărică decât cu năsucul lui cârn, dar ca să vedeţi că există totuşi un Dumnezeu, numai după 7 minute, Ana a juisat din plin pe faţa lui, umplându-i mecla şi ochii de secreţii vaginale. Cred că la al treilea joc, Rici a pierdut intenţionat şi Carla a fost nevoită să-i facă o felaţie cu suflat. Adică mai mult să sufle decât să sugă. Distracţia a ajuns la cote maxime când Rici şi Ana au schimbat poziţiile şi mititelul de Rici făcuse ochii ca broască de atâta suflat în bijbă.

Pe la ora două ne plictisisem de cărţi şi, pentru a termina seara într-un mod cât mai plăcut şi util, am sărit cu mătărângile pe cartofoare şi până la 5 dimineaţa le-am ţinut numai în pulă.

A doua zi ne-am întors obosiţi şi mahmuri (dar mulţumiţi) în Bucureşti......salvasem Vama Veche şi-n această vară.



Niciun comentariu: