luni, 11 august 2008

DESCOPERIREA PUNCTULUI G

DESCOPERIREA PUNCTULUI G

Ar fi fost păcat să pierd prima zăpadă bună de schiat, aşa că vineri, înainte de a mă culca, mi-am pus ceasul să sune la ora 6.30, gândindu-mă că cine a inventat vorba aceea înţeleaptă “cine se scoală de dimineaţă, o are tare toată ziua”, n-a fost prost degeaba. Ceasul a sunat el mititelul, dar cine să-l audă?...având în vedere că m-am culcat abia pe la două, şi numai după ce am terminat jumătatea de sticlă de Jack care rămăsese rătăcită prin bar. Prin urmare, sâmbătă am reuşit să ajung pe pârtie în Poiana Brasov destul de târziu, adică în jur de ora 13.00.

Pârtia s-a prezentat surprinzător de bună şi după opt coborâri mă simţeam cu adevărat flămând şi obosit, aşa că mi-am scos schiurile din picioare şi m-am dus să halesc o ciorbiţă de burtă şi o tochitură la Şura Dacilor. Cum era de aşteptat, după masă m-am moleşit ca o balegă şi m-am decis să mă întorc la Bucureşti, ştiind că la ora 21:00 eram aşteptat la o petrecere unde trebuia să apară şi fosta mea prietenă cu care vroiam cu disperare să mă împac.

Accident pe DN1

La întoarcere, drumul a fost super aglomerat, după Comarnic era o ceaţă de nu vedeai mai mult de un metru în faţă, şi şoseaua plină de imbecili care n-ar trebui să pună mâna pe volan în viaţa lor. Ghinion mai mare ca ăsta nici că puteam să am….cu 10 km înainte de intrarea în Bucureşti, un retardat într-o Dacie care n-avea nici măcar farurile aprinse mi-a ieşit în faţă, fără să se asigure, şi l-am luat în plin. Aşa am reuşit să-mi fac masina praf şi să-mi rup un picior. Poliţia a venit foarte repede, iar numai după 15 minute de la accident eram în salvare, în drum spre Spitalul Universitar. Mi-am sunat cei doi prieteni buni, Lulu şi Rici, pentru a-i chema la locul accidentului si ca să sune la o firmă de tractări sa-mi ducă maşina într-un service. Lulu era deja băgat în bere de două ore, aşa că a venit Rici să se ocupe de aceste treburi.

Doctoriţa Cristina

Ajuns la urgenţă, am fost luat în primire de doctoriţa de gardă şi controlat din cap până în picioare. Deşi mă durea piciorul de mă căcam pe mine, n-am putut să nu remarc cât de frumoasă era dra. Doctor, Cristina Constantinescu (dpă cum scria pe ecuson), o brunetă mignionă de 27-29 de ani. Mi s-a făcut un EKG, ecografie toracică şi abdominală, radiografie la piciorul paradit şi-am fost trimis la ortopedie unde m-am căpătat cu un gips de toată frumuseţea. Eram încă ameţit din cauza şocului şi când domnisoara doctor mi-a propus să mă interneze pentru o noapte în vederea efectuării altor analize, am acceptat fără să stau prea mult timp pe gănduri. Se pare că doctorița avea drăgan de mine, căci a dat un telefon şi mi-a aranjat imediat să stau într-o rezervă la etajul II al spitalului. Am plecat spre salon într-un scaun cu rotile, dar cu promisiunea doctoriţei că peste două ore va veni să vadă cum mă mai simt.

Control la coiţe

După ce m-am instalat în rezervă şi-au făcut apariţia şi Lulu cu Rici care mi-au adus cadou o sticluţă de bourbon ca să-mi mai potolească durerile. După ce am tras fiecare câte o duşcă zdravănă, ne-a bufnit râsul deoarece ne-am dat sema că arătăm ca Dorel şi colegii lui, retardaţii ăia din reclama la coniacul Unirea,. Băieţii au plecat repede căci era sâmbătă seară şi aveau multă treabă de făcut prin oraş. Mi-am urcat gipsul în pat şi am dat drumul la televizor, încercând să mi-o scot din minte pe doctoriţă după care mi se aprinseseră călcîiele rău de tot. Am adormit. Am fost trezit de o mână catifelată care mă mângîia uşor pe frunte. Era dra. doctor care se ţinuse de promisiune şi venise să vadă ce mai mai face accidentatul ei preferat. Am început să o vrăjesc şi să-i spun că sunt complet distrus deoarece mă durea un testicol şi mi-era foarte teamă ca accidentul să nu-mi fi afectat potenţa. Cristina, fără să stea prea mult pe gânduri, mi-a băgat mâna în pantaloni şi mi-a scos ursuleţul. Şi-a umezit tare buzele şi le-a pus pe linia inferioară a penisului meu care deja se transformase în ditamai ursul grizly..apoi a urcat încet, lingând cu multă salivă, spre capul pulii, lăsând-o să pătrundă uşor între buzele ei cărnoase, într-o mişcare alternând cu cea a mâinii, frecandu-l cu blândeţe în acelasi timp.. Apoi mi-a schimbat pozitia de întins în pat, ridicându-mă în picioare , Cristina aşezându-se între picioarele mele şi lăsându-mă să conduc, în ritmul dorit de mine, ea dirijând operaţiunea doar cu o uşoară apăsare a limbii, lipind penisul de cerul gurii ei calde când plăcerea mea crestea… A început să tragă uşor, apoi tare, alternând uşor-tare-foarte tare până când am atins punctul culminant şi-am explodat în gura ei.

Cu limba pe punctul G

Am fost atât de mulţumit de muia prestată, încât m-am simţit imediat obligat să-i fac o contraofertă şi-am întrebat-o dacă n-ar vrea să-i arăt ce am învăţat eu de la germanul Ernest Grafenberg, cel care a „descoperit” punctul G. Cristina şi-a scos repede chiloţeii, dezvelind o păsărică rasă, de o frumuseţe desăvârşită. Am întins-o din nou pe pat depărtându-i picioarele, pătrunzând cu limba uşor în vaginul ei călduţ, căutand acel punct care este poziţionat între osul pubian şi partea anterioară a tecii vaginale, la o distanţă de 3-5 cm de intrarea in vagin, apoi înapoi, în sus pe clitoris, sugându-l uşor şi apăsând moale apoi foarte energic cu cele două degete pe care le introdusesem în vagin.. Doctoriţa s-a întors uşor pe burtă ridicând fesele şi în felul acesta am putut s-o ling mai adânc şi, în acelaşi timp, să o stimulez anal cu degetul arătător. Apoi brusc, fără să-i dau timp de reacţie, am pătruns-o puternic în anus. A ţipat de durere şi mi-am dat seama că nu mai făcuse sex anal până atunci. Plăcerea care a urmat în urmatoarele clipe a făcut-o să uite de durerea violentă de la început.

A fost nevoie să-mi rup un picior ca să învăţ o doctoriţă că durerea si plăcerea nu sunt aşa de diferite!!



Niciun comentariu: